Friday 22 November 2013

הפרעות מיניות סדיסטיות הורסת את חיי נישואים


מכיר את האדם הסדיסטכאדם שמאמץ בהתנהגותו בעת התמודדות עם האהבה של האנשים של פיקוד ושליטה והשפלהעינויים הסדיסט או אהבה מסוג כלשהו של חריגות או סטיותבפעילות מינית, עקב שם שם זהלמרקיז " דה סאד " , הוא מחברם של צרפתיםמהמאה השמינית עשרה, שהיה כלוא יותר מפעם אחתלמימוש של אלימות עם נשים במהלך קיום יחסי מין . אלימות זו באה לידי ביטוי בכתביו על פעילות מינית.

אנחנו יודעיםשהאדם הסדיסט בתהליך של אזרחות על ידי התבוננות איכויותבעסקות יומיות כי לנבא זה: Vengda בילדותו ליהנות מחיות מחמד של עינוי , ואז בשלב מאוחר יותר נהנה לענות מי שעובדים תחתיו אם הוא היה בתפקיד של מנהל בעבודה, ומוצאהד באותה עת גרימת השפלה ולהקשיב להפצרות

וההגדרה של סדיזם מיני בתהליך בין זוגות המכונים : " בן זוג Belam הנאה מיני , עלול להיות מובסת בשוט או מקלות , חורקת או מושפל ונעלבה על ידי שלכת ולכוון את דבריו של טרף.

האלימות הקיצונית כאשר סדיזם אישיבעינויים של אחרים הוא רצח ( רצח תאווה ) להרוג את התשוקה.

פסיכולוגיה מתייחסת גםלהגדרה של רוב המקרים של סדיזם " התענוגות הנאה מינית אדם עם הקורבן שלו אחרי עינויים או לשאוף לייסוריםוהסבל הזה , ויש לי תחושה של אלו שסובליםהכי חזקים מאותו המין של הנאה ".

והייסורים שלהקורבן מולהאדם הסדיסט גרימת העוררות המינית שלה , שTouselh במהלך הורידו לייסר את קורבנולקיום יחסי מין אידיוט ( פסגה ליהנות מינית) , אפילו אם הם קרו מגע מיני במקורווהתנהגות מיניתבסדיזם מהולבתשוקה לסקסורצון לתוקפנות משולבת יחד .

סיבותבמערכת יחסים מיניות סדיסטיות

גברים להשפיע סדיסטים מינית מסכימים התגובה שלהם , שמבטאת גבריותוגבריות , הוא גם הוכחהלכח , שהיא אחת מסגולותיו שלהאדם, נדבק בוירוס על ידי אדם כתוצאהמנוכחותו שלאותו הכישלון.

בנוסףלנוכחות של הפרעות נפשיות כגון סכיזופרניה, הפרעת זהות ,ונטייה גנטית, הפרעות הורמונליות ,ויחסים פתולוגייםמהיסטוריה של ניצול מיני.

הוא סבל גם מבני הזוג של כל סדיזם הוא לאהגבר היחיד , הנה התור של חיי נישואיםלרצון עזבעינויים של כל צד לצד השני.

אחד הגורמים שהובילו לפשע

אנו מדגישים סדיזםשעשוי להיות אחד מהגורמים המוביליםלפשע והרסנו את חייהם של קהילות ולא P יחידים

אםהמימוש של מפלגה אחת,המפלגהשנקרא " Almasucy האדם " האחר שאוהב להציק ומקבל

שיטת טיפול סדיסטית

הפרעה פסיכיאטרית סדיסטית הקשורים לתהליך של לאום,ולא תנהל קיום נורמלי שבו אלימות שעלולה להיות כרוכות בו פגיעה או נזק עשויה להגיע במקרים מסוימים לגרום לליקויים חמורים או למוות ולכן זה צריך להיות על מנת לספק טיפולהוסוגי הטיפוללסדיזם אישי אחריו כמו:

פסיכותרפיה :המטופל הוא לדבר בפירוט על מצבו עם הרופא שלך כדי לברר את הסיבותפסיכולוגיות שבוצעולהתנהגות כזו , כדי להיות מודעת למה שהוא עושה , ואז קל יותר להיות נשלט .

טיפול תרופתי : סוג זה של טיפול , כאשראדם סובל ממחלת נפש שעבר הוביללהופעתה של סדיזם עצמי אותו. או על ידי פנייה לנטילת תרופות המפחיתות את ההפרשה של הגוףלהורמון המין הגברי.

לפתח את הרעיון שלרצונו שלהאדם הסדיסט : טיפול תועלת להיות שליטה של אותו עם אלה הסובלים ממקרים של סדיסטית אופן Inc אינו סכוםלפשע או לצד אחד מהצדדיםלמערכת היחסים או לשני הצדדים , גם אם קאנו יאבד חלק מעוררות מיניות קשורות למימוש של אלימות שלהם.

הדבר נעשה כדי להסביר את האפשרויות המסוכנות שתנבענהמהמימוש של סדיזם מיני בתהליךואת הדרישות שלרצון חזק ושליטה עצמית שלא להיות חשופיםלנזקים כאמור.

סדיזם מיני, אישה דומיננטית, הבעל חלש, מכות והשפלות

No comments:

Post a Comment