Thursday 28 November 2013

אישה הכה את בעלה ובשליטה


1 - הוכה בדיחה : כמה נשים נוטות להתלוצץ יד עםהזוגולמצוא את הכיףבזה , ואולי בעלים Apadhinבמיוחדהיד להתלוצץ ( צוחק ) אותו הכיף, מבטלת מחיצות בין יום שני ונתן תחושה של עודף אחווה ולפעמים צריך כמה זוגות או זקוק לכמה נשים כדי להעביר את הרגשות עמוקים יותר החום , שעשויה להיותסנונית ראשונה למה הוא עמוק יותר.

2 - להכות במגננה : הנה מענהלתוקפנותו של בעלה , אם תדהמה על פניה , הרגשתי נעלבוומילולי הגבתי אליו באופן ישיר או הסטירה ששילמת או נסחפת על ידימקל אוסכין בעימות שלו במטרה לעצור את התוקפנות או להגיב עליו . האישה במקרה הזה לא יממש את התוקפנות על בעלה רק להגנה עצמית , אבל לא להתחיל בו היא אף פעם לא תוקפנות.

3 - מכות נקמה : זה הוא התוצאה של רציף, או לכבוש את העריצות של דעה או אכזריות מופרזת על ידי הבעל או מקרה חמור של קנאה הציתה אש אחרת בלב הליבה של אשתו. האישה במקרה זה לא מגיבה באופן ישיר , אלא לשאתודוב עד שמצטבר בתוךמלאי גדול של תוקפנותוהרצון לנקמהוגמול, להיות רזהרגעשסכומיםשלרגשות אלה מתחיל שיא עם תוקפנות מתוך Kataiwvan או ציקלון ההרסני ,וכאן לוקח את תמונות תוקפנות דרקוני ובלתי צפוי של .

4 - פגע בזוג אישה הסדיסטית Almasucy : שבואשתו שלאיכויות סדיסטיות Vtstmta בעלה הכתה והעליבה וקללות היא לעתים קרובות יש לו את בן הזוג את תכונות Vistmta המכות המזוכיסטיות הזה (אם כי התלונה של זה וירטואלי שלו ) . במודל זה, אנו מוצאים כי התנהגותם שלהזוג פגעה במשהו שוב ושובבקשר הזוגיועם מערכת יחסים זו ממשיכה , כיהצדדיםבעובדה שהם מוצאים את הריגוש והכיף זה ( גםבלמרות תלונתם הווירטואלית ) .

5 - אשתו מכה את חיסרון Alaatmadi של הזוג סדיסט :תואר פחות מקודמתה ,בפה, יותר כוחויותר שליטה,והאדם הוא חלש ופסיבי ונסוג , ולכן ימצא כי יש להם את ההגה ובכך יש להם את ההדרכה ורפורמה בכל עקמומיות בבית , כולל את צמד עיוות, אם זה יקרה זה לא נכון הם לא מוצאים שום דבר רע בכך שTqovernmורבייה , שהוא קיבל או לא קיבל את זה, אבל הוא לא יכול להסתדר בלעדיהםולהגן עליו ,וזה חוזר על עצמו התנהגות של הכאתאישה לבעלה ללאההתרחשות של פרידה או לכה זה בגללמערכת היחסים הוא כאן נושאים את האינטרסים והצרכים שלאיזון הדדיים, למרות שזה לא מקובל מבחינה חברתית ,וזה מה שנקרא " תאימות עני מחושבת ". לפעמיםהטבע הסדיסט של מולד שבו , ובפעמים אחרות יירכש עקבההזנחה שלהאדםלאחריות שלוואיכויות המתקה שלילית ואמינות מה שהופך לאישה ישאחריותלכל המשפחה , והוא צובר לאט לאט את איכויות של חוזקוקשיחות על מנת לשמור עליציבותה של המשפחה,וסדיזם במקרה זה הוא לאמתכון בסיסי שבו , אבל עשה את האדם נקטףמלכן זמן. הבעיה עם התבנית הזווקודמתה לא היאבהשפעה הפסיכולוגית שלהפגיעהבזוג ( הוא למעשה acceptor כי שביעות הרצון או חוסר שביעות הרצון ) , אבל הבעיה היאההשפעה עלדמותו שלאביו בנוכחות ילדיווגם כאמא, כי זה מוביל לתמונות חינוכיות מעוותיםוהפוך חרוטים במוחם של ילדים ובנות היא בדרך כלל בעיות קשותבמערכות היחסים שלהם בהווה ובעתיד, מפני שהם לא יודעים את הצורה הנכונה במערכת היחסים שבין אדם ל.

6 - פגע בחולי הנפש : זהו מקרה מיוחד שמונע על ידיהרעיונות ורגשות של דמי מחלה להכות את בעלה ( או אחר),וזה קורה במקרים של סכיזופרניה או הפרעה או התמכרות או אישית דו קוטביים.

כנראה אומר לשאול : מה הוא הפתרון ?
התשובה כאן היא לא נכון יהיה לתת כמה טיפים והנחיות לאיש , אלא רק לפקח על התופעהוהשמירה על מניעיםוסיבות, ולאחר מכןלקורבן (אם היהקורבן ) לבקש להמציא פתרונות כדי לשנות מציאות זו , שהובילהלגדל וההולך של תופעה זו,והקהילהשמארגנת מחדש תנאים של סדר פוליטי , כלכלי , חברתי ודתי , כדי להבטיח איזון מחדש

שליטה שלבעל ואישהלעלבון, הכתה ,וזוג עינויים

No comments:

Post a Comment